
Play Video
Omron - Listen To Your Heart Awareness Campaign
Voor Omron Heart Health ontwikkelde Yune een campagnevideo om awareness te creëren rond hun nieuwste product.
Van concept tot uitvoering zorgde Yune voor een frisse en toegankelijke vertaling van de boodschap, gericht op het belang van hartgezondheid en de kracht van innovatie. Met een creatieve aanpak en sterke storytelling werd de boodschap dicht bij de doelgroep gebracht.
Voor deze productie mocht ik als Director of Photography de beeldtaal en visuele stijl vormgeven.
- In opdracht van: Omron
- Bureau: Yune
- Regie: Daphne van de Berg
- 1st AD: Jurre Wieten
- Creative: Isabel Zoeteweij
- DOP: Bas Bakhuis
- 1st AC: Thijs van Geenhuizen
- 2nd AC: Martijn Martens
- Gaffer: Johan Hoitink
- Best Boy: Otto Ligt <3
- Licht Assistent: Jorrit de Ruiter
- Location: Jeroen Wardenaar
- Art: Nina van Haren
- Setdresser: Joardy Tummers
- Setdresser: Marieken van Huijstee
- Styling: Anne van Lieshout
- MUA: Ingrid Wakeren
- Producer: Daan Geuke
- Producer: Madelief Roel
- Editor: Vincent Venger
- Colour: Bart Voorsluis